access_alarm 1394/11/23

پایان دومین دوره از دوره های مقدماتی معارف مهدویت سال ۹۴

دومین دوره آموزشی مقدماتی معارف مهدویت که به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج)، طی ۱۰ جلسه با حضور اساتید مجرب مشهد و قم در مسجد عمار یاسر مشهد برگزار شد، صبح امروز طی مراسمی به پایان رسید.

 

در این مراسم که با حضور مدیریت محترم بنیاد تخصصی مهدی موعود (عج) ، جناب حجت السلام و المسلمین موسوی نصب برگزار گردید، از ۱۰ نفر از برگزیدگان آزمون معارف مهدویت تقدیر به عمل آمد .

 

درادامه ی این مراسم حجت السلام و المسلمین ذاکری امام جماعت محترم مسجد درخصوص لزوم توسعه فرهنگ مهدویت در جامعه به ایراد سخنرانی پرداختند و همگان را به این مهم دعوت نمودند .

 

در پایان این مراسم مدیریت محترم کانون، حجت السلام و المسلمین علمداری به احتمال برگزاری دوره تکمیلی معارف مهدویت در ۸ ماه آینده و تصمیم به برگزاری جلسات مناجات به صورت ماهیانه، اشاره کردند و در کنار یادگیری و شرکت در این جلسات، نشر معارف مهدوی و فعالیت در جهت زمینه سازی ظهور آن یگانه منجی عالم را از مهمترین وظایف منتظران برشمردند و یادآورشدند که هر شخص می تواند با نیاز سنجی در بستر محله ، دوستان و فامیل خود نقش اساسی را در فراهم آوردن این مهم ایفا نماید.

 

دبیر کانون مهدویت صبح عدالت در ادامه به معرفی کارگروه های مختلف در کانون ( رسانه، اجرایی، تایپ، ترجمه، پژوهش، مالی و  … ) پرداختند و از مهدی یاوران عزیز دعوت نمودند تا در صورت تمایل به سرگروه های مرتبط در هر بخش مراجعه نمایند . 

ایشان یادآور شدند تنها کسانی می توانند عضو این واحدها شوند که حداقل دوره ی مقدماتی مهدویت را گذرانده باشند.

 

در انتها شایسته است از تمامیه بزرگوارانی که در برگزاری این جلسات سهیم بودند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم و برایشان از خداوند منان و ائمه معصومین (علیهاسلام ) توفیق خدمت خالصانه به حضرت بقیة الله اعظم (عجل الله تعالی فرجه) را مسئلت داریم .

 

» نظرات

  1. فلاح گفت:

    سلام علیکم
    لطفا اخبار جلسات ماهیانه رو مرتب توی سایت قرار بدید
    برای من پیامک نمیاد.
    ممنون

  2. فلاح گفت:

    به نام خدا
    سلام علیکم
    تابحال جلسه ماهیانه برگزار نشده؟ لطفا اخبارش رو اینجا بذارید.
    ممنون

    —————————————-
    سلام علیکم
    خیر هنوز برگزار نشده است، حتما برای برگزاری متعاقبا در سایت اعلام خواهد شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *