access_alarm 1398/03/06

برگزاری جشن پایان ترم مهدویت در روز ولادت حضرت زهرا( سلام الله علیها)

به یاری حق و حضرات معصومین( علیهم السلام) در روز پنجشنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۷ و به مناسبت ولادت حضرت زهرا( سلام الله علیها) با همکاری کارگروه کودک کانون مهدویت صبح عدالت، مهد صالحین مسجد عمار یاسر و مهدکودک مسجد امام علی( علیه السلام) جشن پایان ترم مهدویت برگزار گردید.

در این مراسم تعداد ۵۴ کودک با حدود سن ۳ تا ۸ سال همراه مربیان خود شرکت داشتند، مراسم از ساعت ۹:۱۵ دقیقه صبح الی ۱۱:۱۵ دقیقه ظهر برگزار شد.

 

برنامه ها به ترتیب شامل:

تلاوت سوره کوثر و خواندن معنی این سوره به حالت شعرگونه توسط یکی از کودکان عزیزمان.

در ادامه قصه ولادت حضرت زهرا( سلام الله) توسط یکی از مربیان روایت شد و هم چنین کودکان اجرای سرود داشتند که مهد صالحین مسجد عمار یاسر دو سرود با موضوع صلوات و ولادت حضرت زهرا( سلام الله) و کودکان مهدکودک مسجد امام علی(ع) یک سرود انقلابی خواندند. از ساعت حدودا ۹:۳۵ الی ۱۱ اجرای برنامه نمایش عروسکی با موضوع آموزش وضو توسط عموهای روحانی همراه با مولودی خوانی، مسابقه و جایزه از دیگر برنامه های جشن بود.

 

در بخش مسابقه ۱۰ جایزه ویژه شامل: بازی های فکری و جامدادی نمدی داشتیم اما با این حال در انتهای جشن به همه کودکان برچسب ستاره ای هدیه و از کودکان و مربیان آن ها پذیرایی با شیرینی خامه ای و نیک نک انجام شد.

تصاویر مراسم :