access_alarm 1399/02/11

تحریف منجی درهالیوود

هر چی از سال ۲۰۰۰ ما پیش رفتیم و از واقعه ۱۱ سپتامبر به بعد ماجرای منجی گرایی تو دنیا اثری بسیار بسیار جدی تر پیدا کرده.

یه زمانی اینا منجی رو بررسی می­کردند، میومدن به شما می­گفتن آقا نعوذبالله؛ منجی می­تواند یک حیوان باشد!

اصلا تو این ماجرای این افسانه نارنیا، این شیری که میاد منجیه، بعد­ها دیدن نه، منجی که انسان نباشه تو کت مردم نمی­ره؛ اومدن منجی انسانی معرفی کردن.

در قالب این فیلم­ها شما می­بینید این منجی چشم آبی؛ می­خواد بگه اگه منجی هم می­خواد بیاد بیرون از بین شما­ها نیست؛ از آن پنج تن وعده داده شده نیست؛ اگر هم باشد از جای دیگری ا­ست.

خب من یک انیمیشنی رو برای شما مثال بزنم که هممون دیدیم؛ پاندای کونگ فوکار.

خب یک موجودی شیطانی معرفی می‌شه که می­خواد تسلط پیدا کنه بر اون شهر؛ اون ببر، یک پاندایی که هیچ کس فکرش رو نمی­کنه؛ نماد کشور چین، علم می­شه و رسما می‌گه؛ می‌گه: از گروه پنج کاری برنمیاد و نشون می­ده اون موجود شیطانی هر پنج تای اون گروه پنج رو چیکار می­کنه؟ می­زنه.

این گروه پنج اخیرا تو فیلم­هاشون خیلی اشاره دارن می­کنند؛ تو بازی­هاشون خیلی اشاره می­کنند و مقصود و مراد و نظرشون هم پنج تن.

در فیلم Immortals پنج نفر از آسمان میان انسان خداگونه؛ یکیشون زن چهارتاشون مرد از تو یه خونه­ مشکی رنگ مثل کعبه میان بیرون؛ خب چی رو می­خواد نشون بده؟

 

این زمانی است که طرف دیگه منجی رو پذیرفته، وقتی منجی رو پذیرفته؛ می‌گه: قبول دارم تو هم قبول داری که کسی خواهد آمد اما بدان آن از شما­ها نیست از ماست؛ بیا سمت ما. الان عرصه، عرصه یارکشی­هاست دیگه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *