access_alarm 1399/01/03

ضرورت فهم هندسه مهدویت

باید شما هندسه فهم مهدویتون کامل بشه؛ بعضی موقع‌ها شما یکسری اطلاعات جزئی داری شاید یک قطعاتی رو از پازل کنار هم چیدی به یه تصویری رسیدی؛ از یه بازاریه مثلا یه طوری یه گاریچی رو تونستی قیافه ش و درست بکنی می‌گی همینه دیگه…

نه بابا این گاری چی تو این نقاشی اصلی که این پازلشه یک دونه از فروشنده‌های این بازاره تو این عکس چهار‌ تا فروشنده دیگه هم هست یه بچه‌ای اون طرف داره گریه می‌کنه؛ یکی اون طرف داره نمی‌دونم چی چی می‌خره اونا رو نداری تو.

 

شاید تو نشانه‌های ظهور به یه فهمی رسیدی اما پازل کامل رو نداری‌ها… مهدویت رو فهمیدن به این سادگی نیست اطلاعات می‌خواد به همراه پاکی قلب وگرنه بهت نمیدن. مگه نبود عده‌ای زمانی که داعش تا رسید به نجف گفتن زودتر بره نجف رو بگیره این آیت الله سیستانی رو سر ببره این بشه نفس زکیه تا آقا بیاد!

 

تو وایستی مرجع تقلیدت و بکشن؟! تو با این کار ظهور رو عقب انداختی چون یکی از بحث‌های اصلی اینه که یکی از عوامل اصلی غیبت یَخَافُ القَتل ترس از کشته شدن امام معصوم وجود دارد. شیعه باید اثبات کنه اونقدر قدرتمند شده که جون امام زمانش و می‌تونه حفظ کنه؛ با کیا می‌تونه مانور بده؟ با همین مراجع؛ با جون ناموس شیعه مانور پایلوت یه جایی درست شه به اسم سوریه.

 

خدایا دیدی نذاشتیم سقوط کنه؟ جون امام زمانمونم حفظ می‌کنیم. امام خیلی قشنگ می‌گه اینا رفتن چهار تا روایت پیدا کردن که قبل از ظهور نمی‌دونم نمیشه حکومت تشکیل داد این که سهل، چهل تا روایت هم پیدا کنید همه رو می‌کوبم به سینه دیوار! چون با قرآن سازگار نیست اما آدم داریم هندسه مهدویتش کامله شاید هنوز ده ‌تا از تکه‌های پازلم بگید‌؟ نتونسته بچینه اما بهش می‌گی چی و داری کامل می‌کنی؟ می‌گه بازاره…بازاره او میگه گاریه‌ها این میگه بازاره، اون خیلی دقیق تر رسیده قشنگ نقشه رو کامل اینجا داره این هنوز چند تا تیکه‌ا‌ش رو هم نداره اما کامل فهمیده چیه.

 

شاید یک جا یک روایت که سند ضعیفی داشته استفاده شده؛ تو تحلیلاشه اما این آسیبی به ویوی کلی مهدویت نزده خیلی جایی آسیب نرسیده یه چیز جزئی بوده.

نماز خونده باید حمد و سوره رو بلند می‌خونده یادش رفته سهواً اطلاع نداشته؛ یه لحظه به خودش اومده آقا نماز مغرب و عشاء باید حمد و سوره رو بلند بخونی یادم رفت! اما این به این آسیب نمی‌زنه که این فهمی از نماز نداره، فهمی از دین نداره، فهمی از خدا نداره‌ها؟

 

اما آدم داریم خوشگل وَلَضالین تجوید بالا پایین همه چیش رو رعایت کرده اصلا، اما چی؟ یک نمازی خونده که اصلا اون نماز به درد نمی‌خوره اصلا نماز رو تو یه زمین غصبی خونده! نماز رو بدون ولایت حضرت امیر خونده؛ اصلا دو قرون نمی‌ارزه چه فایده داره؟ این چه کاریه؟ برید این هندسه مهدویت رو پیدا کنید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *