access_alarm 1394/08/25

فشـــنگـهای در خشاب دشمن

از زمانی که پای ماهواره به خونه های مردم ایران باز شد، آمار طلاق سه برابر شده!!! آلودگی به مواد مخدرِصنعتی چند برابر شده!!! سبک زندگی! کاهش روابط خانواده! ریخته شدن قبح گناه و فساد! بلوغ زود رس! سطحی شدن افکار! چشم و هم چشمی های فراااااوان! تفرقه بین مذاهب! بالا رفتن سطح هیجان! خشونت طلبی! بی بند و باری! ضربه به تولید ملی! مصرف گرایی، اسراف! ….

عبـــــــرت!

۱. می‌خواستن طلاق بگیرن، خیلی صحبت ‌کردیم تا آشتی شون بدیم، بعد از کلی پیگیری و صحبت، متوجه شدیم: توخونه ماهواره دارن! شوهره در حال تماشا، زنان زیبارویی رو می بینه! اونوقت برمیگرده به زنش میگه: «اگه زن اینه پس ما تا حالا…؟» و این شده منشأ اختلاف که میخواهند طلاق بگیرند!!! به همین راحتی!! [ شاهد عینیش هم یه سر برو دادگاه ها، بیشتر طلاق ها توخانواده هاییه که ماهواره داشتن]

۲. قتل معلم! توسط یکی از دانش آموزان ۱۴ ساله کلاسش، که این دانش آموز مدت زیادی در خونه، مشغول تماشای فیلم ها و سریالهای ماهواره بوده، در کلاس درس در حضور همه دانش آموزان، چاقو کشیده و متاسفانه شاهرگ معلمش رو میزنه، معلم کشته میشه او هم متواری و فراری..!!

بلـه…! “دجال واره ای” که از هر کانون گرمی گذشت، آن را سرد و بی روح کرد!!

دشمنانی که نتوانستند در میدان جنگ، مردم ما را به زانو در آورند، امروز با «رسانه» به جنگِ با ملت ایران آمده اند!! رزمنده باشیم….

 

ـــــــــــــ
منبع:نشریه تربیتی معرفتی شجره طیبه صالحین قـم سال۲ ش۷ ص۱۰ و ۱۶

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *