access_alarm 1394/08/20

مهاجرت برای رسیدن به حجاب فاطمی

آتسوکو هوشینو:

( زن تازه مسلمان شده ژاپنی)

اولین باری که با خانواده ام درباره اسلام و مسلمان شدنم حرف زدم با مخالفت شدیدشون روبرو شدم و منو خیلی محدود کردند، تقریباً همه دوستام رو هم از دست دادم.

عموی من، یکی از استادان انجیل در کشور ژاپنه. من انجیل رو خوندم ولی بعضی مباحث با هم مخلوط شده بودند به همین دلیل نتونستم مسیحیت رو بپذیرم اما دین اسلام رو یک دین خالص دیدم که میتونست به تمام سؤالاتم پاسخ بده… ازطریق قرآن و معنای آیاتش، اسلام رو به گونهٔ ویژه ای شناختم و بخاطر قرآن مسلمان شدم، قرآن یعنی منبع نور، یعنی راه نجات… ضمنا از طریق سایتهای اینترنتی هم درباره دین اسلام، بیشتر تحقیق کردم.
قبل از مسلمان شدنم حجاب درستی نداشتم اما بعدش که «روسری به سر کردم و مانتو به تن» مورد مخالفت شدید اطرافیانم قرار گرفتم.
[ایشون در مورد مهاجرتش به ایران میگه] :رعایت حجاب، شرایط سختی در ژاپن برام بوجود آورده بود؛ منو جایی استخدام نمی کردند! و هر روز شرایط زندگی برام سخت تر میشد، تنها چیزی که در این شرایط آرومم میکرد «خواندن قرآن بود» تا اینکه آیات مربوط به مهاجرت رو در قرآن دیدم و راه حل نجاتم رو در همین هجرت یافتم و تصمیم به مهاجرت گرفتم. از عمده دلائل اومدنم به ایران «حضور مقام معظم رهبری» در ایران بود.

برای اولین بار درمشهد مقدس «حجاب فاطمی یعنی چادر» سر کردم و از اینکه این پرچم مشکی که شهدا در وصیت نامه هاشون بهش خیلی تاکید کرده اند رو به خوبی تونسته ام حفظ کنم بسیار خوشحالم.

لینک خبر 
(تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *