access_alarm 1394/09/03

این جریان در تلویزیون اسرائیل و روزنامه “هاآرتص” صهیونیستها منعکس شد.

کانالهای تلویزیونی اسرائیل از همدیگه پیشی میگرفتند جهت دعوت از سربازان و افسران نخبه تا در استودیو بیایند و از فاجعه ای که براشون رخ داده حرف بزنند!

یکی از افسران لشکر «غولانی» که «ایثان آیخنر» نام داشت و یک دستش قطع شده بود، در برنامه حضور داشت. مجری برنامه ازش پرسید: دست شما چطوری درجنگ قطع شده؟ پاسخ او همگان را به تعجب و شگفتی واداشت!!

ایثان گفت: جنگ بسیار سختی رو تجربه کردیم، درحالیکه وارد حومه شهر “بنت جبل” میشدیم و تعدادمون هم بسیار زیاد بود، من پشت یک درخت موضع گرفتم تا سربازان لشکر رو پوشش بدم و درعین حال با دوربین تفنگم، بعضی خونه ها رو زیرنظر داشتم تا نیروهای حزب الله رو رصد کنم. سه نفر از رزمنده های مقاومت اسلامی رو دیدم که آهسته داشتند به سمت ما نفوذ میکردند تا سربازامون رو غافلگیر کنند.
به نظرم اومد اونا هدفهای بسیار آسونی هستند، لذا همین که خواستم هدفگیری کنم و بطرفشون شلیک کنم، ناگهان با مردی سوار بر اسب و شمشیر به دست مواجه شدم که ضربه ای به من وارد کرد و از نظرم دور شد!! ….خیلی وحشت زده شده بودم!!!

خانم مجری با شگفتی از افسر اسرائیلی سؤال کرد: واقعاً اونا با شمشیر و اسب می جنگیدند؟!! افسر اسرائیلی جواب داد: بله، حتی بعضی از سربازان به من گزارش دادند از مواجهه با تک سواری با اسبی تندرو … ظاهرا آنچنان سریع میگذشته که آنها نمی توانستند او را هدف بگیرند!!

[درکتاب «معجزات و کرامات نبرد الوعد الصادق» هم اومده]

 

توی اینترنت نام کتاب رو بزنید، دانلودش کنید و بیشتر از اینا که بنده عرض کردم بخونید… البته اینکه اون تک سوار چه کسی بوده معلوم نیست. گرچه خیلی تکان دهنده ست و پیام داره اما نمیشه قاطعانه گفت حضرت صاحب بوده…
البته اگه انگلیسی یاد دارید، میتونید وارد سایت انگلیسی روزنامه هاآرتص بشید و مطالب بیشتری در این باره در اونجا پیدا کنید.

 

دو نکته کلی:

یا بحث سر منبع هست: که بنده هم پخش در رسانه اسرائیل پس از جنگ ۳۳روزه علیه نیروهای مقاومت لبنان را عرض کردم، هم کتاب مذکور، هم روزنامه اسرائیلی Haaretz  و نیز پوششی که در سایتها صورت گرفته…

یا بحث سر اصل قضیه است که بعضی بگویند شاید بنده با چنین خرافه ای!! چهره ی دین اسلام رو بد نشون داده ام عارضم که: منظورتون از اسلام چیست؟ پس “اشداءعلی الکفار” یعنی چه؟ این همه آیات که دستور به جنگ و پیکار و مبارزه با یهود و منافقین داده یعنی چه؟ بله. نه افراط نه تفریط. به شرطیکه ما بدانیم اسلام چیست. آیا چنین واقعه ای برای افسران اسرائیلی که دشمن اسلامند، یعنی خشونت؟!!

پیشنهادم اینه که درباره ی مهر و قهر حضرت حجت(عج) در سایت رسمی بنیادتخصصی مهدی موعود قم، که زیر نظر استاد قرائتی ست، مطالعه ای بفرمایید.
(همانگونه که در قهر نباید افراط داشت، در مهر هم نباید افراط کرد.)

» نظرات

  1. belinda گفت:

    I have read so many posts about the blogger lovers but this article
    is really a fastidious piece of writing, keep it up.

  2. Buy Cialis گفت:

    Greetings from Idaho! I’m bored at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break.
    I enjoy the info you provide here and can’t wait to take a look
    when I get home. I’m surprised at how quick your
    blog loaded on my phone .. I’m not even using WIFI,
    just 3G .. Anyhow, excellent site!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *