access_alarm 1394/08/24

بهانه های استفاده از ماهواره!

بسم الله الرحمن الرحیم

 

((بهانه های استفاده از ماهواره!))
و جوابهای روان و خوبی از سردار نقدی:
ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ
۱. عده ای میگن ما از صدا و سیما خسته شدیم و تنوع میخواهیم..

جواب: ما ۲۲ شبکه ی ماهواره ای داریم که برای هر سلیقه ای، برنامه پخش می‌کنه. از کارتون برای بچه ها بگیرید تا مستند، از ورزش تا فیلم و نمایش و سریالهای فراوان، از شبکه های خبر تا شبکه های علمی و آموزشی، و تا شبکه ی خنده و غیره… ثانیا؛ تنوع طلبی که سیری نداره! آدمی که دنبال تنوع باشه با شبکه، سیر نمیشه! مثل تشنه ای که هر چه آب شور می‌خوره تشنه تر میشه.

ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ
۲. عده ای میگن ما می‌خواهیم از شبکه های مذهبیش استفاده کنیم..

جواب: این شبکه ها برای جوامع و کشورهایی ست که دسترسی به منابع اسلامی ندارند، ما که بحمدلله در محتوای دینی غوطه ور هستیم. شبکه های رادیو و تلویزیون داخلی، مثل شبکه قرآن، رادیو معارف و … کم نیستند. منابر، مساجد، حسینیه ها و زیارتگاه ها که کم نیستند. بعلاوه اکثر شبکه هایی که به اسم مذهب راه اندازی شده اند، مرکزش در آمریکا و لندن است.
از طرفی هم اکثر شبکه های ماهواره ای (بجز چند شبکه که توسط آدمهای خوب اداره میشن) هدفشان؛ اول تفرقه بین مسلمانان است. دوم ترویج اسلام آمریکایی ست. سوم ترویج خرافات و عرفان های ساختگی ست…
گرچه بپذیریم که کسی برای استفاده از برنامه های مذهبی، در خانه اش ماهواره گذاشته، اما بارها تجربه ثابت کرده که بچه ها کنجکاوند و دور از چشم پدر و مادر، فاسد و آلوده شده اند!!
ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ‌ادامه دارد..

(منبع: نشریه تربیتی معرفتی شجره طیبه صالحین/قم/سال دوم/شماره۷/ص۱۰)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *