access_alarm 1394/08/14

سخنان کوبنده حجة الاسلام پناهیــان

قسمتی از سخنان کوبنده حجة الاسلام پناهیــان
میدان فلسطین – بعد از نماز جمعه – ۲/۱۸

یک زمانی صهیونیست‌ها به لبنان حمله کردند و گفتند: «لبنان محل خوش‌نشینی ست آنجا را راحت می‌شود تسخیر کرد!» ولی مردم لبنان پشت سر حزب‌الله لبنان، مشت محکمی بر دهان‌شان زدند. بعد رفتند با تکفیری‌ها، شام را غارت کنند و گفتند: «آنجا که دیگر تحت قدرت نیروهای حزب‌اللهی نیست» ولی مردم شام به پا خاستند و آمریکایی‌هایی که این‌قدر زحمت کشیده بودند و در عراق پایگاه زده بودند تا بتوانند با عوامل خودشان، عراق را تحت نفوذ در بیاورند، در آنجا هم به نتیجه نرسیدند.
آیا الان با مردم یمن به نتیجه می‌رسند؟!

ای مردم یمن! بزرگترین امتیازی که شما دارید “ایمان خالص و روحیۀ سلحشوری” ست، و بزرگترین مشکلی که شما ندارید “سیاستمـــداران سازشکار” است.
مردم یمن!‌ مکه و مدینه را آزاد کنید که امروز راه قدس از مکه و مدینه می‌گذرد! اگر امام ما روزی فرمودند: «راه قدس از کربلا می‌گذرد» کربلا آزاد و منتظر است، در ادامه ی اینکه این راه باز شود نیاز به بال دیگری ست و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد دشمن خبیث ما، خودش مقدمه‌ساز آزادی مکه و مدینه باشد…

مردم یمن! قبور مطهر ائمۀ هدی، مضجع نورانی پیغمبر خدا(ص) و خانۀ کعبه که در معرض تهدید تکفیری‌ها و داعشی‌هاست، منتظر شماست! می‌دانیم شما اگر اراده کنید و صبر و تدبیر انقلابی شما اجازه دهد یک‌روز بیشتر طول نخواهد کشید که مکه و مدینه را از دست آل یهود آزاد می کنید! بیش از یکصد سال است که مسلمانان جهان، آل یهود یعنی همین آل سعود را مانند خاری در چشم و تیغی در گلو و دشنه‌ای در پهلو.. دارند تحمل می‌کنند، مردم یمن! این ام‌الفساد منطقه را از راه بردارید، که در این صورت تمام تکفیری‌ها نابود خواهند شد!
بگذارید مؤمنان احساس خلاصی بکنند..

مردم عزیز یمن! چشم‌های ما مردم ایران، دل‌های ما مردم ایران، پشت سر انقلاب و قیام شماست و یقین داریم که شما تا آزادی فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست! شما الان در آغاز مسیر انقلاب‌تان هستید، ولی بدانید در ایران اسلامی، ایرانی‌های مؤمن و خون گرم اولین خبری را که در هر نوبت اخبار پیگیری می‌کنند، اخبار شما مردم یمن است. ما بعد از انقلاب هیچ‌گاه مانند امروز که انقلاب شما را می‌بینیم، خشنود نبوده‌ایم.

امان از غریبیِ حسین(علیه السلام)! اما ای مردم یمن! شما غریب نیستید، دوران غربت به پایان رسیده است…..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *