برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان + تصاویر و سخنرانی

مراسم معنوی احیای شب نیمه شعبان با حضور جمع کثیری از دلدادگان امام عصر(عج) در مسجد عمار یاسر مشهد، با سخترانی زیبای حجت السلام و المسلمین استاد حسن محمودی از قم برگزار گردید .
دانلود فایل سخنرانی ومناجات در ادامه ی مطلب …

استاد کفیل – ولایت پذیری حضرت معصومه و دغدغه دین- ۱۴مرداد ۹۵

خدا کنه جمعه ای باشه و ظهور حضرت رو درک کنیم، به برکت صلوات بر محمد و آل محمد…

امام رضا علیه السلام سال ۱۴۸ به دنیا اومدند. سال ۱۴۸ هجری قمری همون سالی است که امام صادق به شهادت رسیدند. حضرت رضا علیه السلام ۱۸۳ امام شدند. تا سال ۲۰۳ زنده بودند، یعنی امام رضا ۲۰ سال امامت کردند. از این بیست سال، هفده سالش رو مدینه بودند. سال ۲۰۰ هجری قمری اومدند ایران. تا مستقر شدند در منطقه ی خراسان

نشست استاد شجاعی و بعضی فعالین مهدوی – مردادماه ۹۵

امام زمان (عج الله فرجه) فرمودند : اگر شیعیان من دو صفت داشتند من می آمدم : ۱- وفاداری ۲- همدلی . کسانی که برای حضرت کار می کنند یک بشارت دارند و آن اینکه حضرت آنها را دوست دارد و برای آنها غیرت دارد. ماندن در کنار حضرت لیاقت می خواهد، ماندن در کنار حضرت معرفت میخواهد. و اینها باعث می شوند که در مسیر از مشکلات لذت ببریم، اصلا سر آدم درد می کند برای مشکلات، مثال آن در دوران دفاع مقدس. «معرفت» عشق می آورد و «عشق» هم «قدرت».

نشست استاد پور سیدآقایی و بعضی فعالین مهدوی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم، گمان می کنم مدت زمان این نشست، حدود “۲ ساعت” بود. همانطور که ملاحظه می فرمایید، متن زیر حدود ۵۰ خط می باشد و این بدین معناست که بسیاری از سخنان ایشان (به دلائلی) ذکر نشده است. البته «مُشت، نشانه ی خروار»، باشد که رستگار شویم. (از اینکه بصورت کتابی تایپ ننموده ام عذرخواهم – داخل پرانتزها نیز سخنان استاد می باشد)

مدیر عامل بنیاد – حجة الاسلام و المسلمین متوسل – تیرماه ۹۵

بسم الله الرحمن الرحیم

بنیاد خراسان روضوی از سال ۸۵ آغاز به فعالیت کرده – تا به حال حدود ۱۶ دوره تربیت مربی داشته است هم خواهران و هم برادران – چندین دوره مقدماتی در مساد بوده – دانشگاه ها و عموم مردم – سالانه حدود ۲۵ میلیون زائر وارد مشهد میشه لذا یک نگاه ویژه به این بحث داریم در هتل ها، اردوها و …

استاد فؤادیان – ۲۴ اردیبهشت ۹۵ – در جمع هم کانونی ها

من و شما چقدر مهدویت در خانه هامون مطرحه؟ قرآن می فرماید «قوا انفسهم» اول خودتون بعد میگه«و اهلیکم» درسته؟ «و انذر عشیرتک الاقربین» از خودمون تک تک سئوال کنیم که ما، تو خونه هامون چقدر برای امام زمان وقت صرف میشه؟ تو خونه هامون چقدر نور امام زمان هست؟ تو خونه هامون برای امام زمان چه می کنیم؟ درباره ی امام زمان چه می کنیم؟

استاد کفیل – ۲۷ آبان ۹۴ – در جمع طلاب

در روایت داریم الدعا یرد القضا، در روایت داریم بنا بود بر بنی اسرائیل ۴۰۰ سال بلا نازل بشه به ضجه و گریه و دعای مردم خدا ۱۷۰ سال تخفیف داد، بعد امام صادق می فرمایند: هکذا انتم لو فعلتم لفرج الله عنا.. مَثَل شما همینجوریه اگر جدی فرج را خواستید ظهور رخ میده و الا ینتهی الامر الی مُنتهی. فرد تا هرچی میتونه دعا کنه، جدی هم دعا کنه، این طور هم نیست که میگن یک جمعه یدگر گذشت و نیامدی، بزرگواران! امام زمان روبروی ما نشسته اند بگن فرجم به دست شماست. از وضع حادثه، ظهور امام مهدی را شیعه ی دوران غیبتم رقم می زنه، و ما شده ایم شیعه ی دوران غیبت! برکت ظهور مال میلیاردها انسانه، دنیا از ظهور حضرت بهره می بره اما ظهور رو کی رقم می زنه ؟ ظهور رو من شیعه در دوران غیبت رقم میزنم ببینیم باید چیکار کنیم؟ این دیگه برنامه ریزی ش با خودتونه! من چیکار کنم ظهور نزدیک بشه؟! من چه برنامه ای باید داشته باشم!