access_alarm 1400/12/13

خوبی های آخرالزمان

اخبار بد درباره آخرالزمان زیاده، اخبار خوب چی؟ خباثت در آخرالزمان خیلی بالا میره.

وقتی بدی در آخرالزمان زیاد میشه یعنی تو بگو خوبی هم زیاد میشه، خب احمقانه است آدم یک طرف ماجرا رو صرفا بگیره و طرف دیگه رو رها کنه عاقلانش اینه که انسان هر دو وجه ماجرا رو ببینه.

وقتی ” بَعْدَ ما مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْرا” فرمود:بعد از اینکه جهان پر از ظلم و جور بشه ظهور رخ خواهد داد.

پس جهان در آخرالزمان  پر از ظلم و جور خواهد شد، این لابد لازمش و معناش اینه که بله یه عده ای هم تو جهان متولد خواهند شد، رشد خواهند کرد که این ها در اوج قله صلابت و سلامتند و ما با این موضوع کار داریم و ما نباید از این قافله خوبان آخرالزمان عقب بمونیم. از اون طرف هم یه عده‌ای تربیت شدن شما بیا و ببین.

در روایات هست که قومی در آخرالزمان  ظهور می‌کنند “یوَطِّئونَ لِلمَهدی سُلطانَه  “میان جاده صاف کن حکومت حضرت میشن؛ میان کسانی میشن که مقدمات فرج رو فراهم می‌کنند.

الان شما یه نگاه به یمن بکنین ببینین چه خبر؟! اصلا جوون های عالم اسلام از رخوت و سستی در اومدن، اینا کجا بودن اصلا! تو سوریه شما می‌بینید که اصلا کسی احتمال نمی داد این مقدار شیعه باشه این مقدار محب اهل بیت عصمت و طهارت، اصلا تو خیلی از زمینه‌ها از ماها زدن جلو ماها عددی نیستیم پیش اونا.

تو یمن ببین چه خبر شده؟ ما واقعا خیلی خودمون غریب می‌دونستیم، من فقط دارم نگاه می‌کنم که ما داریم جا می‌مونیم.عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.