access_alarm 1398/03/21

غرب و مهدویت – قسمت اول

بخش اول؛ بنی‌اسرائیل و بنی‌اسماعیل:

در طول هزاره‌های گذشته تا الان در جاده‌ای به بلندای همه‌ تاریخ دو تا گروه سوار بر دو ارابه‌ تیزبَک بودند و هستند؛ در حال حرکت و مجاهدت به سوی آخرالزمان؛ مقصد غایی اونجاست؛ اینا در حرکت بودند و هستند و در مجادله و در کشمکش برای آنکه از هم سبقت بگیرند؛ یکی دیگری را از میدون بیرون کنه؛ یک ارابه، ارابه‌ بنی‌اسماعیل و یکی بنی‌اسرائیل؛ به شیخ‌الانبیاء ابراهیم خلیل‌ الرحمان وعده داده شده بود و در سایر کتب هم آمده بود که سلسله‌ بنی‌اسرائیلی از عیسی ختم می‌شود منتقل می‌شود به بنی‌اسماعیل و خداوند وعده داده است که پیامبر آخرالزمان صاحب دین کامل و صاحب شریعت کامل، منتقل به فرزند حضرت اسماعیل می‌شود و از این شاخه حضرت خاتم‌الاوصیاء مجال تاسیس حکومت جهانی پیدا می‌کند؛ در نزد خداوند تقدیر شده بود و همه‌ انبیاء و رُسُل این موضوع را پذیرفته بودند، بنی‌اسرائیل زیر بارِش نرفتند ؛ جدال امروز غرب با جهان اسلام به شکل عام و با شیعیان به شکل خاص، سر همین ماجراست.

 

بخش دوم؛ رویکرد صهیونیزم:

یک رویکرد، رویکرد صهیونیزم؛ یهودیت صهیونیستیه که یهودیت صهیونیستی در واقع معروف شده به کسانی که پروژه‌ نیل تا فرات رو دارند چیکار می‌کنند؟ دنبال می‌کنند که جریان دوم: جریان صهیونیزم مسیحیه که پروژه‌ دیگه‌ای رو دنبال می‌کنند که معروف به پروژه‌ چی؟ آرماگدون؛ یه جریان دیگری وجود دارد باز برمی‌گرده به یهودی‌ها؛ بر می‌گرده به صهیونیست‌های پوشیده؛ جریان ایلومیناتیک پروژه‌ حکومت جهانی شیطان رو دنبال می‌کنه؛ همه‌ این‌ها بر سر اورشلیم ماجرا دارند یعنی ختم می‌شود همه‌ ماجراها به اورشلیم و تصرف اورشلیم.

 

بخش سوم؛ غرب و شرق کجاست؟

غرب کجاست؟ شرق کجاست؟ دریای مدیترانه یک مرز طبیعیه؛ مرز طبیعیه میان چی؟ دو منطقه بزرگ یعنی شرق دریای مدیترانه و غرب دریای مدیترانه؛ لب مرز ما سرزمین فلسطین اشغالیه؛ پس وقتی می‌گیم غربه آخرالزمان یعنی این ساکنان این منطقه مرزی به اون سمت چگونه به موضوع آخرالزمان نظر می‌کنند و شرقی‌ها چگونه نگاه می‌کنند؛ بزرگترین مرکز فرهنگی و تمدنی شرق دریای مدیترانه بوده؛ تا کی؟ تا ۲۰۰ سال پیش؛ از ۲۰۰ سال پیش به این طرف حوزه‌ فرهنگی و تمدنی جهان از شرق دریای مدیترانه منتقل شده به غرب دریای مدیترانه؛ شده غرب مدرن؛ غرب مدرن عمرش ۲۰۰ ساله؛  این چیزی است که بچه‌های جوون خیلی باید بهش دقت بکنن؛ غرب مدرن عمرش ۲۰۰ ساله؛ تاریخ  آمریکا ۱۸۰ ،۹۰ ساله؛ بیشتر که نیست که، هرچی در تاریخ و پیشینه‌ غربیان و ساکنان غرب مطالعه می‌کنید جز توحش نمی‌بینید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *