access_alarm 1397/10/12

وظایف منتظران – قسمت سوم

استاد: دکتر جعفری

قسمت: سوم

یکی از وظایفی که ما نسبت به دین و ولی دین امام عصر( علیه‌السلام) داریم اینه که ما بایستی دشمن شناسی داشته باشیم یعنی جدای از شناخت و معرفت امام، جدای از معرفت به زمان و اهل زمان بایستی دشمنان زمان رو هم بشناسیم.

کسانی که دشمنان امام و زمانن؛ می‌خوان زمان و زمانه رو در اختیار خودشون بگیرن؛ کسانی که دشمنان امام و حقیقت و خوبی‌هان؛ اونایی که ارزش‌ها رو با خرافه سازی، با بدعت سازی، با تحریف‌ها، این‌ها ارزش‌ها رو تبدیل به  ضد ارزش می‌کنن؛ ارزش‌ها رو به مسلخ می‌برن و پلیدی‌ها رو به جای دین قرار میدن؛ به جای هادیان و دلسوزان دین قرار میدن؛ دلسوزان دین و دشمنان دین جلوه میدن و دشمنان دین و ایادی دشمنان دین رو به عنوان دوست و عاشقان اهل بیت معرفی می‌کنند. جریاناتی که چه بدونن چه ندونن در صف دشمن دارن شمشیر می‌زنن؛ باید این جریانات رو بشناسیم.

کسانی که شهیدان و مجاهدان میدان‌های مختلف تاریخ رو، مثلا: از جمله انقلاب اسلامی خودمون رو ناجوانمردانه، بیگانه از دین و مسیر اهل بیت معرفی می‌کنن؛ این خیلی نکته مهمیه، باید مواظب باشیم؛ باید دشمن رو شناخت. دشمنان زمان امروز دنبال این هستن که زمان رو اون گونه که می‌خوان برای خودشون تعریف و تحریف کنن.

مسیحیت صهیونیستی رو ببینین؛ این‌ها چگونه خودشون رو به عنوان آینده جهان ترسیم می‌کنند؟ چگونه خودشون و جهان رو دارن به سمت و سوی خودشون سوق میدن و خودشون می‌خوان رهبری این جهان رو عهده دار بشن.

کسانی که انواع تفرقه‌ها و انواع دشمنی‌ها رو ایجاد می‌کنن و انواع اتهام‌ها و تخریب‌ها رو بر چهره مسلمانان و مؤمنین وارد می‌کنن؛ کسانی که انواع هجمه‌ها رو با ابزار‌‌‌‌های مختلفی به ساحت اسلام، این اسلام ستیزی که ایجاد می‌کنن؛ اسلام گریزی که ایجاد می‌کنن، عالم ستیزی که راه انداختن و راه می‌‌اندازن و مهدویت ستیزی، مبارزاتی که با بحث مهدویت دارن؛ با ترسیمی که از موعودی که به جعل درست می‌کنن؛ موعودی که اسرائیلی باید باشه؛ موعودی که حتما باید چهره صهیونیستی باشه؛ موعودی که اهداف لیبرال دموکراسی رو قراره محقق بکنه.

با یه همچین فضایی کسی که از امام زمان سخن می‌گه بایستی زمان شناس و دشمن شناس باشه، باید بدونه چه اتفاقی توی عالم داره می‌افته، باید بدونه چه کسانی رقبای ما هستن امروز در بحث مهدویت، چه کسانی در بحث موعود گرایی رقیب هستن و چه کسانی دارن موعود گرایی و مهدویت رو به انحراف می‌خوان ببرن. شناخت این دشمنان به عنوان یکی دیگر از وظایفی است که باید مطرح بشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *