access_alarm 1398/12/26

چند قدم تا ظهور

انقلاب کردیم برای چه؟ انقلاب کردیم برای نان؟ برای برق مجانی؟ برای آب مجانی؟

استاد رائفی پور: مردم ایران، شما قبل از انقلاب نماز نمی‌خواندید؟ قبل از انقلاب روزه نمی‌گرفتید؟ قبل از انقلاب حج نمی‌رفتید؟ قبل از انقلاب مشکی در عزای اباعبدالله به تن نمی‌کردید؟

چرا می‌کردید؛ چه چیز عوض شد که تمام این کشورها با تو دشمن شدند؟ مگر آلمان خودش برای تو نیروگاه اتمی نمی‌ساخت؟ مگر فرانسه تو را در یازده درصد سهام بزرگترین شرکت غنی سازی دنیا سهیم نکرده بود؟ مگر امریکا اف چهاردهی که خودش سوار می‌شد به تو نداده بود؟ چه چیز عوض شد؟

 

خیلی‌ها انقلاب را تا همین سطح می‌توانند برداشت کنند؛ تا همین سطح خوردن و پوشیدن و رفاه می‌دانند که با کوچکترین کاستی در یکی از این موارد موتور انقلابیشان پایین آمده و چه بسا در جواب افرادی که می‌گویند: چرا انقلاب کردید؟ نفس را در سینه حبس می‌کنند و آهی می‌کشند؛ آری.

انگار به فراموشی سپرده شده؛ چی؟ آرمان‌هایمان.

 

(استاد رائفی پور: یک چیز عوض شد: تو گفتی: تا انقلاب مهدی.)

ما انقلاب کرده‌ایم که زمینه ساز یک اتفاق و رویداد تاریخی در سطح جهان باشیم؛ نه برق مجانی، نه نان ارزان؛ ما انقلاب کردیم که کار ناکرده دنیا را جلو بیندازیم و تمام کنیم و این یعنی “ظهور منجی” که تمام دنیا با نام‌های مختلف آن را یاد می‌کنند اما او یک نفر است.

(استاد پناهیان: این جمله حضرت امام رو نگاه بکنید: انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت (ارواحنا فداه) هست که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.)

 

شما بگویید؛ وقتی قرار است سخنرانی بزرگی در یک شهر برگزار شود گروهی از پیش برآمده برای فراهم سازی مراسم اقدام می‌کنند؛ تریبون، جایگاه، سیستم صوت و غیره که سخنران قرار است برای ملت سخنرانی کند.

ما هم تریبون خواهیم ساخت و وسایل و شرایط را آماده خواهیم کرد برای قدم مقدسش که خیر برای عالمیان دارد.

تظاهرات میلیونی مردم تهران در روز عاشورا علیه رژیم شاه.

 

سال به سال تعداد و ظرفیت سانتریفیوژهایمان را بیشتر کردیم؛ سال ۸۹ بود که دانشمندانمان خودکفایی ایران را در بومی کردن کشورهای در حال توسعه از این فناوری؛ هزینه‌اش را پرداختیم تا فردا حسرتش را نخوریم که می‌توانستیم اما همت نکردیم.

امام خامنه ای فرمودند: اینها روزهای نقطه عطف تاریخ اند؛ روزهای تاریخ سازند؛ روزهای عادی نیستند، ملت عزیز ایران باید همتشون این باشد که قوی بشوند.

و چه شیرینی بالاتر از این که این خیر الهی که قرار است شامل حال تمام مردم جهان شود به واسطه ما اتفاق بیفتد که دارد می‌افتد.

 

پی نوشت: قسمت های آبی رنگ مطالب نویسنده می باشد.

» نظرات

  1. Herman گفت:

    Hi there! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work due to no back up. Do you have any solutions to prevent hackers?

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *