جلسه دهم – ولایت فقیه – استاد باقری کیا

با توجه به اینکه در نظام اسلامی، ما معتقدیم که محوری‌ترین و زیربنایی‌ترین مسئله، مسئله مقدس ولایت فقیه است. بر این اساس بر ماست که انشاالله در مسیر بصیرتمون، اولین بصیرتمون همین باشه در این نظام، که نسبت به جایگاهِ حکومت اسلامی و ولایت فقیه و شخص حضرت آقا ان شاالله بصیرت‌ها رو افزایش بدیم.

جلسه هفتم-جغرافیای شیعه و گسترش سازمان وکالت-استاد علمداری

بسترسازی ها در شرق، مرهون خدمات یه آقایی بزرگواری بود، ایشون خیلی اثرگذار بود، ده سال در مدینه دو شادوش پیامبر اکرم بود. بله، “سلمان فارسی” اون‌طوری که بنده رصد کردم پاک‌ترین و خالص‌ترین بیعت در غدیر با علی بن ابی طالب(علیه السلام) ، بیعت سلمان فارسی بود.

جهت دانلود فایل صوتی به همراه پاور پوینت و کلیپ پخش شده در جلسه هفتم به ادامه مطلب بروید .

جلسه پنجم – فلسفه غیبت و فوائد امام غائب – استاد الهی

هنگامی که پنجمین فرزندم، امام زمان(علیه السلام) غائب شد مراقب دینتان باشید مبادا شما را کسی از دینتان خارج کند او ناگزیر غیبتی خواهد داشت، آنگونه که گروهی از مومنان از عقیده خویش برمی‌گردند اما خداوند به وسیله غیبت، بندگان خویش را آزمایش می‌کند.

برای دانلود pdf و پاورپونت مربوط به جلسه پنجم به ادامه ی مطلب بروید .

جلسه چهارم – منبع شناسی – استاد مدرسی

در فضای منابع مهدویت دو مدل منبع معرفی می‌کنم خدمت شما: یکی منابع مکتوب، یکی منابع غیر مکتوب. در فضای منابع غیر مکتوب بصورت خیلی گذرا و عبوری چند تا سایت اینترنتی خدمت شما معرفی می‌کنم.

توی فضای مکتوب هم باز به دو مدل،یکی سه چهار تا نشریه که شاید کارآمدتر و مفیدتر باشه بعد هم تعدادی کتاب در حوزه های مختلف.

برای دانلود pdf و پاورپونت مربوط به جلسه چهارم به ادامه ی مطلب بروید .

جلسه سوم – امام مهدی در روایات – استاد عباسی

یه کلیپی از آمریکایی ها دیدم که خودشون اون‌جا ابلاغ می‌کنن، می‌گن که یه خطر بزرگ خاورمیانه رو تهدید می کنه، و اون چیه؟ افزایش مسلمانان معتقده… مگر وهابیت ساخته ی محمد بن عبدالوهاب نبود؟! بخونید چه کسی اومد سراغ محمد بن عبدالوهاب؟! مستر همفر انگلیسی…
برای دانلود pdf و پاورپونت مربوط به جلسه سوم به ادامه ی مطلب بروید .

جلسه دوم – انتظار – استاد علمداری

ظاهرا میگیم آقا می آید، اما در حقیقت این مائیم که خدمت حضرت می‌رویم. ما به پشت دیوار دنیا رفته ایم، گم شدیم، باید از پشت دیوار بیرون بیایم تا ببینیم که حضرت از آن ابتدا حاضر بودند امام زمان گم وغایب نشده است . ما گم و غایب شده ایم.

برای دانلود pdf و پاورپونت مربوط به جلسه دوم به ادامه ی مطلب بروید .

جلسه اول – ضرورت مباحث مهدوی – استاد جعفری

در روایات ما و در روایات اهل سنت آمده که « کسی که امام زمان خودش رو نشناسه، مرگش مرگ جاهلیته! » اینکه میگن مرگش جاهلیه معناش اینه که زندگی او زندگی جاهلیه. خوب دقت کنید ببینید؛ مرگ نتیجه زندگیست، شیعه و اهل سنت میگن که هرکس که امام زمان خودش رو نشناسه مرگ اون مرگ جاهلیه …

دانلود کامل متن جلسه اول در فایل pdf .