access_alarm 1395/05/29

 چند خبر از فعالیتهای دشمنان مهدویت

۱- این گزارش مربوط به گروه های تبلیغی در شمال آفریقاست. گزارشگر می نویسد یکی از مشکلات ما در سر راه تبلیغ مسیحیت و پیشرفت استعمار در شمال آفریقا و منطقه تونس و مغرب این است که «این مردم اعتقاد دارند که مهدی موعود خواهد آمد و اسلام را سربلند خواهد کرد.» گزارشگر این را در گزارش رسمی خود می نویسد و برای هیاتی که مسئول رسیدگی به این کارهاست می فرستد.

 

۲- برای من نقل می کردند در اوایل روی کار آمدن رژیم منحوس و فاسد و وابسته ی پهلوی آن کودتاگر بی سواد فاقد هرگونه معرفت و معنویت یکی از آخوندهای وابسته به دربار را صدا کرد و از او پرسید این قضیه امام زمان چیست که چنین مشکلاتی برای ما درست کرده است آن آخوند هم بر طبق دل و میل او جوابی می گوید و آن قلدر هم ماموریت می دهد که بروید مساله را حل و تمام کنید و این اعتقاد را از دل مردم بیرون بیاورید او می گوید این کار آسان نیست و خیلی مشکلات دارد و باید کم کم و با مقدمات شروع کنیم. البته آن مقدمات به فضل پروردگار و با هوشیاری علمای ربانی و آگاهان این کشور در آن دوران ناکام ماند و نتوانستند آن نقشه شوم را عملی کنند!

 

۳- در کشور ما یک کودتاچی غاصب از طرف دستگاه های قدرت استعماری ماموریت داشت که بیاید ایران را قبضه کند و کشور را دو دستی تحویل دشمن دهد و برای آنکه بتواند بر این مردم مسلط شود یکی از مقدمات لازمه اش این بود که عقیده به مهدی موعود را از ذهن مردم پاک کند.

 

بخشی از سخنان امام خامنه ای ۱۳۷۴/۱۰/۱۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *