access_alarm 1400/02/14

از نشانه‌های آخرالزمان اینه که مرگ سفید زیاد میشه

از نشانه‌های آخرالزمان اینه که مرگ سفید زیاد میشه، مردم به بیماری زیاد می‌میرن؛ از نشانه‌های آخرالزمان اینه که مرگ سرخ زیاد میشه، مردم در جنگ ها زیاد می‌میرند؛ از نشانه‌های آخرالزمان اینه که سیل و امثالهم زیاد میشه؛ بنی اسرائیل خدا نوشته بود ۴۰۰ سال از یوسف تا موسی فاصله داشت؛ گریه کردن،اشک ریختن،۱۷۰ سالش و خدا بخشید؛ یعنی بیشتر از یک سوم؛ برای چی برای ما نبخشه؟ ها؟

 

خدا می‌دونی چی گفت؟ گفت: برید دوراتون و بزنید؛ هر موقع به منجی من رسیدید، برگردید؛ فلذا منجی زمانی ظهور می‌کند که به بن بست ایدئولوژیک مردم می‌خورن؛ یعنی میگن دیگه غلط کردیم؛ ما هیچی نمی‌دونیم؛ خودت بفرست.

امام زمان می‌فرماید: تمام اخبار شما در نزد ماست؛ هر کاری می‌کنید، دارم می‌بینم؛ میگه می‌دونی چی من و توی چاه انداخته؟ می‌دونید چی من و حبسم کرده؟ عجیبه، مگر گناهان شما؛ شما چیزی که ما دوست نداریم، انجام می‌دهید و هیچ یک از  احوال و اخبار شما بر ما پوشیده نیست؛ ما نسبت به اعمال شما بی خبر نیستیم و البته یاد شما را فراموش نمی‌کنیم؛ اصلا داستان برعکس شده، او داره برای ما گریه می‌کنه.

 

 مُلِئَتْ ظُلْمًا وَجَوْرًا 》که شنیدی؛ که دنیا رو ظلم و جور بگیره؛ عزیزم این شرط ظهور نیست؛ اشتباه نکن؛ این نشونه‌ی ظهوره؛ شرط ظهور فقط و فقط یک چیز است؛ یه عده‌ای پاشن؛ پایه باشن؛ بسم الله؛ یک باند فرودی هماهنگ بکنن.

کلامی از رهبر انقلاب: انتظار فرج یعنی آماده سازی ظهور؛ ما که انتظار فرج داریم، انتظار ظهور حضرت بقیه الله ارواحنا فداه رو داریم، باید در این راه تلاش کنیم؛ باید تلاش کنیم در راه ایجاد جامعه‌ی مهدوی، هم خودسازی کنیم، هم به قدر توانمون، به قدر امکانمون، دگرسازی کنیم و بتوانیم محیط پیرامونی خود رو به هر اندازه‌ای که در وسع و قدرت ما است؛ بتوانیم به جامعه ی مهدوی نزدیک کنیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *