access_alarm 1400/05/14

اگر میخوای تمام اسماءالله فعال می‌شه برای دفاع از تو، این مطلب را بخوان .

ومن رد عن اخیه غیبة سمعها فی‌ مجلس

فرمود از یه کسی دارن بد می‌گن؛ شما وایمیستی می‌گی این‌ جورم نیست، این ‌طورم نیست. این جور نگید؛ در مورد این این جوری صحبت نکنید؛ پشت مردم حرف نزنید؛ حالا به فراخور شرایط و زمان و مکان و دیگه حالا هر چقدر آدم، منطقی‌ تر و قشنگ ‌تر و هنرمندانه‌ تر دفاع بکنه بهتره دیگه، یه جوری باشه که نقار نشه، شقاق نشه تو جمع ما به جون هم نیو‌فتن، در عین حال دفاع از اون آقا هم بشه، خوبی‌هاش و یاد بکنید؛

کارهای خوبی که کرده، حرف‌های خوبی که زده، رد غیبت می‌کنه به هر نحوی. این جا توضیح می‌ده که این، این جوری نیست یا از خوبی‌هاش می‌گه یا می‌گه این جوری نگید در موردش؛ کسی اگر رد غیبت از برادر مومنش کرد خدا بهش چی می‌ده؟ به هر نحوی که رد غیبت بکنه، غیبتی که توی مجلسی شنیده خیلی زیباست.

رد الله عنه‌ الف باب من‌الشر فی‌‌الدنیا و الاخرة کسی اگر رد غیبت از برادر مومنش کرد خدا بهش چی می‌ده در ملکوت؟ خدا هزار در از شر در دنیا و آخرت را به روش می‌بنده و دفع می‌کنه. رد می‌کنه. این حرف داشت می‌اومد بزنه حریم و آبروی این و آسیب بزنه تو پس زدی، محافظت کردی از حریم او؛ خدا از حریم تو محافظت می‌کنه. تو یکدونه رو برگردوندی خدا هزار تا برمی‌گردونه، چون خدا هزار اسم داره.

تمام اسماءالله فعال می‌شه برای دفاع از تو. خدا از حریم تو محافظت می‌کنه. ببین چقدر این قواعد فوق‌العاده است، تو مقیاس ارتباطیش با خدا هزار برابری می‌شه. چون تو یک نفری، یه نفسِ، یه آدمِ که داره پس می‌زنه، ولی در برابر چی داره می‌گیره؟

از ملکوتی داره می‌گیره که هزار اسمِ. خدا با هزار اسم جلوه میده دیگه، یعنی دعای جوشن کبیر، اون جوشن کبیر معین و مبین و ناصر و قادر و ظاهر و باطن و؛ همه‌ی این اسامی اومدن هر کدوم از یک شری از جنس خودش رو داره دفع می‌کنه از تو در دنیا و آخرت. چقدر این‌ها فوق‌العاده است. داره دفع می‌کنه. پس می‌نه.

یکدونه رو پس زدی این جور از ملکوت می‌گیری یک کلمه رد کردی می‌بینی هزار تا از این‌ها رد شد. بعد آقا گرفتاری‌ها حل می‌شه، گرفتاری دیگه نمیاد. او برات مریضی بچه نوشته بودن، تصادف فلان جا نوشته بودن، یک کلمه رد کردی؛ این هزار تا از اینا رد شد. برگشت. اگر برنگردوند چی؟ و یک کلمه گاهی رد نمی‌کنی هزار تا از اینا میاد. ادامه‌ی روایته: فان لم یرد عنه اگر برنگردوند چی؟

داشتن غیبت می‌کردن این‌هم گوش داد. رد نکرد. كان عليه كوزرمن اغتاب، اینم اثر ملکوتیش اثر ملکوتی همونی که غیبت کرده بود. اثر ملکوتی اونی که غیبت کرده بود چی بود؟ همون حصنش که شکست.  که دیگه از این به بعد هر آسیبی اون رو گرفتار می‌کنه، این هم همین‌جوری میشه، هر آسیبی از این به بعد گرفتارش می‌کنه. چون از حریم دفاع نکرد. حریمی دیگه براش به رسمیت نمیشناسن در ملکوت. بی حریم شد در ملکوت.