access_alarm 1398/12/24

قوم برگزیده کدام قوم است ؟

شما ملت ایران از کسانی هستید که امام( ره) فرمود: ملت ایران از ملت حجاز در عهد رسول الله و از ملت عراق در عهد امیرالمومنین بالاتر هستند.

پیامبر فرمود: «أَفضَلُ النَاس یَقیِناً اَهلُ فَارس» بالاترین مردم از نظر یقین ایرانی‌ها هستند که در زمانی فرمود: سلام من و به برادرانم برسانید. گفتند: یا رسول الله: برادران شما کیا هستند؟ مگر ما برادران شما نیستیم؟ فرمود: نه، شما اصحاب من هستید.

برادران من کسانی هستند که نه من و نه هیچ یک از اوصیاء من و دیدن ولی به نوشته سیاه روی کاغذ سفید ایمان می‌آورند.

شما کسانی هستید که حضرت زهرا( سلام الله علیها) سال‌ها منتظر شما بوده.

همان طور که امام امت فرمود: خداوند حضرت جبرئیل( علیه‌اسلام) رو می‌فرستاد که زهرای مرضیه رو تسلی بده و از جمله چیز‌هایی که حضرت زهرا باهاش تسلی پیدا می‌‌‌‌کرد انقلاب مردم ایران بود.

بخشی از وصیت نامه امام (ره) : «من با جرئت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله( صلی الله علیه و آله) و کوفه  و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن علی( صلوات الله علیه) می‌باشند.»

طلب ظهور امام زمان باید جزء مطالبات ما از همه مسئولین باشه. بزرگان دین علما، روحانیون کسانی که تریبونی دارند باید همه مردم را دعوت بکنند؛ ان شاءالله همه با هم همدل و وفاداربرای ظهور آقا امام زمان دعا بکنیم.

اما در مورد امت فرمودند: مسئولین امت جمهوری اسلامی اگر به فکر ایجاد حکومت جهانی امام زمان نباشند خائن و خطر سازند حتی اگر به ملت خدمت هم بکنند!

باید برطرف کردن موانع ظهور امام زمان جزء مطالبات ما باشد.

باید مسئولان نظام به لیاقت این مردم برای برطرف کردن موانع ظهور حضرت و ایجاد همدلی و وفاداری فعالیت‌های فرهنگی گسترده انجام بدن تا ما ان شاءالله بتونیم به اون لحظه با شکوه برسیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *