access_alarm 1394/08/25

ترویج نامحسوس شهوت! از بین رفتن نور معنویت!

عُمدتاً خانواده های ایرانی مخالف پخش «شبکه های مستهجن» در فضای خانه هستند ولی ممکنه با شبکه هایی که کار «پخش فیلم» رو به عهده دارند مخالفتی نکنند که این میتونه بسیار خطرناکــ باشه! یکی از مهمترین آسیب هایی که می تونه باعث دور شدن بچه ها از سیر رشد دینی بشه، مشکلات شهوانی و تحریک غریزه ی جنسی ست!

در بسیاری از صحنه ها و گفتگوهایی که در فیلم های ماهواره ای رد و بدل میشه مستقیما مسائل جنسی مورد هدف قرار میگیره.اما برخی از این فیلم ها از روش «تداعی معنا» استفاده می کنند به این صورت که دختر و پسری رو در فیلم به نمایش می کشند که در حال صحبتهای عاشقانه اند و بعد یکی از آنها جمله ی ناتمامی رو به زبان میاره که اگرچه ظاهرا بیان نمیکنه اما نوجوان به راحتی می تونه تداعی کنه که منظور آنها چه چیزی بوده!

اینها نه تنها باعث تاثیرات عصبی و روحی میشه بلکه نوجوان رو به ورطه ی گنــاه میکشه و امور معنوی رو از دلش بیرون میکنه، که این دقیقا همون چیزیه که دشمن می خواد.

وقتی نور معنویت در وجود فرد کاهش پیدا کرد او به صورت ناخو‌دآگاه به افرادی علاقه مند میشه که در سطح معنوی بسیار پائینی قرار دارند؛ این نوع افراد عمدتا در مساجد پیدا نمیشن لذا نوجوان برای پیدا کردن آنها از مسجد فاصله میگیره و همین مسئله، مقدمات لغزشش رو فراهم میکنه!

» نظرات

  1. نمونه کار سئو سایت گفت:

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید .اگر علاقه دارید در نتایج
    جست و جو بهتر دیده شوید حتما به
    وبسایت ما سر بزنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *