غرب و مهدویت – قسمت پایانی

فراماسونرها خودشون گروه‌ بندی دارن یک جریان فکری، فرهنگی و عملی که در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی حضور پیدا می‌کنه؛ نهادهای مختلفی هم داره در عرصه‌های اقتصادی “وال استریت ژورنال” در موضوع نظارت و کنترل پشت پرده اروپا و آمریکا و آسیا کمیسیون سه جانبه است؛ در عرصه خبر امثال  BBC وCNN؛ در کنترل مغزها شبکه‌‌های مختلف اجتماعی فیسبوک، توئیتر؛ در عرصه تمرکز اطلاعات گوگل؛ در عرصه ارتباطات مردمی امثال ایمیل؛ در عرصه نظامی ناتو؛ اینا همه در واقع نهادهایی هستند که از اونجا چی می‌شن؟ کنترل می‌شن و برای همه جهان تصمیم می‌گیرن.

غرب و مهدویت – قسمت چهارم

مجامع مخفی عنوانی است برای گردهمایی جماعتی لوژنشین، گوشه‌نشین با رویکردی کفرآمیز و شیطان‌پرستانه که درباره‌ همه‌ مناسبات مظلومان و مستضعفان زمین تدبیرگری می‌کنند و زمینه را برای به فساد کشاندن خلق عالم فراهم می‌کنند تا بتوانند شیطان را به سلطنت، به سیطره برسانند. هدف، نشر اندیشه‌های سکولار، ضد دینی با تکیه بر جاسوسی و ضد جاسوسی برای تاسیس حکومت واحد جهانی و به سلطنت رساندن شیطان در عرصه زمین؛ این‌ها آرام آرام تونستند مانیفستی درست بکنند؛

غرب و مهدویت – قسمت سوم

سه تا جریان یهودیت صهیونیستی، مسیحیت صهیونیستی و به عنوان آخرینش ایلومنتاتی و مجامع مخفی راهزنان اورشلیمند.نکته قابل توجه!هر سه جریان به دنبال تصرف اورشلیمند و هر سه جریان بر ایده منجی گرایانه خودشون سوارکردند یعنی شما مطالعه راجع به صهیونیزم ممکن نیست مگر اینکه مراجعه بکنین به چی؟ موضوع منجی گرایی و موعود گرایی.

غرب و مهدویت – قسمت دوم

مناطقی در جهان هستند که به عنوان  “هالفلند” شناخته می‌شن یعنی چی؟ یعنی “قلب زمین” در کل زمین مکه قلب عالم است و بیت المقدس مغز زمین شناخته ‌میشود پس این منطقه اینقدر مهمه که خداوند قلب زمین را نیز در آن قرار داده است. منطقه، منطقه مهمی است.فلسطین موطن عموم انبیاء عظام الهی موضوع کهن همه مناقشات شرق و غرب.

غرب و مهدویت – قسمت اول

یک رویکرد، رویکرد صهیونیزم؛ یهودیت صهیونیستیه که یهودیت صهیونیستی در واقع معروف شده به کسانی که پروژه‌ نیل تا فرات رو دارند چیکار می‌کنند؟ دنبال می‌کنند که جریان دوم: جریان صهیونیزم مسیحیه که پروژه‌ دیگه‌ای رو دنبال می‌کنند که معروف به پروژه‌ چی؟ آرماگدون؛ یه جریان دیگری وجود دارد باز برمی‌گرده به یهودی‌ها؛ بر می‌گرده به صهیونیست‌های پوشیده؛ جریان ایلومیناتیک پروژه‌ حکومت جهانی شیطان رو دنبال می‌کنه؛