تفاوت در انتظار

رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان چند سال پیش یه جمله خیلی زیبایی داشتند؛ یه درایتی ایشون کنار این روایت مطرح کردند؛ فرمودند: فریقین، عامه و شیعه این روایت رو بهش قائلند که پیغمبر اکرم فرمودند: (أفضَلُ أعمالِ اُمَتی إنتِظارُ الفَرَجِ) فرمودند: همین عبارت تعیین سرمشق ما و هدف ما و حرکت ماست.

مانور با ولی غیر معصوم برای رسیدن به ظهور

وقتی ابن زیاد برای عیادت اومد خونه هانی ابن عروه، مسلم پشت پرده با شمشیر آخته ایستاده بود؛ رمز گذاشتن که من دو تا سرفه کردم بیا مسلم نیومد؛ هانی گفت: چرا این کار و نکردی؟

روحیه‌ انتظار

صبح به صبح بلند شو دعای عهد رو بخون؛ نه، یه سلام به امام زمان بده. غروب دوشنبه، غروب پنجشنبه، غروب جمعه؛ حداقل این سه تا غروب، دم غروب که میشه یک آل یاسین بخون، نه یه دعای فرج بخون، نه یه دعای سلامتی امام زمان بخون، یه چهار تا یابن الحسن بگو. این لحظاتیه که پرونده‌هامون رو خدمت امام زمان علیه‌السلام عرضه میشه، بذار آخرین عملی که تو پرونده می‌بینند یاد امام زمان علیه‌السلام باشه.

خوبی های آخرالزمان

به یمن بکنین ببینین چه خبر؟! اصلا جوون های عالم اسلام از رخوت و سستی در اومدن، اینا کجا بودن اصلا! تو سوریه شما می‌بینید که اصلا کسی احتمال نمی داد این مقدار شیعه باشه این مقدار محب اهل بیت عصمت و طهارت، اصلا تو خیلی از زمینه‌ها از ماها زدن جلو ماها عددی نیستیم پیش اونا.

آثار دینی اجتماعی اعتقاد به مهدويت – قسمت اول

گذشته به ما هویت میده؛ آينده به ما هدف میده؛ با عزت حسینی اجازه نمیده کسی بهش ظلم بکنه و یک آينده مهدوی هم به او براش شرایطی رو فراهم آورده که هیچ‌گاه تو هیچ بن‌بستی قرار نمی‌گیره؛ در نگاه جامعه شناسی اعتقاد به مهدویت منحصر به حیطه‌ ی فکر کنید از دیده بینش و یک حالت اعتقاد انتزاعی فراتر میره و به حیطه‌ ی رفتاری و رفتار فردی و اللخصوص رفتار اجتماعی منجر میشه.

جنگ رسانه‌ای

جنگ رسانه‌ای آنقدر قدرت داره که ظهور و می‌تونه عقب بندازه اینا همش بستر ظهوره ، لذا من نمی‌تونم فقط یه نماز خون صفر باشم کاری به مسائل سیاسی مملکتم نداشته باشم.

امام زمان اینجوری نمی‌خواد برم الله اکبر سه رکعت نماز چی بخونم چهار ساعت وایستم نماز جعفر طیار بخونم برای امام زمان تو مشهد مقدس، اما تحلیل نداشته باشم.

امام زمان منتظر ظهور امت است .

تمام امامان معصوم ما یکی پس از دیگری شهید شدن به واسطه‌ ی ندانستن مردم زمان خود، مردم زمان باید آگاه بشن.
بچه‌هامون تحت این شبکه، تحت تأثیر قرار می‌گیرند؛ به جای اینکه آرمان خواه بشن، آرمان گرا بشن، مهدی رو آرزو داشته باشن که جزء سربازانش باشند، توی رسانه یه کاری کردن از امام زمان یه تصویری ساختن که وقتی ما آمار گرفتیم در یکی از شهرهای مذهبی اگر امام زمان بیاد چطوری میشه؟ شما حاضرید؟ مثلا آماده اید؟ گفته بودن نه نمی‌خوایم بیاد، چون بیاد سر ما رو می‌زنه؛

یهود آخرالزمان

آقای اورشلیم رئیس مرکز مطالعات یهود دانشگاه کلمبیا میگه: تمام مشکلات ما ریشه در هویت ایرانیان دارد که بخش قابل توجهی از آن وابسته به باورهای مذهبی آن‌هاست پس بنابراین تلاش برای از بین بردن یا کم کردن مظاهر اعتقادی مانند: رعایت حجاب و غیره اولویت ماست که  در این مسیر باید از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم به ویژه رسانه‌ها به شدت پایبندی کنیم.

تهاجم فرهنگی در رسانه و تاثیر آن در زندگی ما

رسانه یک کاری می‌کنه، تو با پول خودت با امکانات خودت و شیوه‌ای که خودت حتی طراحی می‌کنی، آن چیزی که او طراحی کرده رو تو انجام بدی. اما همین رسانه میاد یک کاری می‌کنه که لیبرا‌ل‌ها حاکمیت پیدا می‌کنند بر این مملکت و فقط حرف می‌زنند. جنگ نرم یعنی این؛ ‌که حتی تو بستر سیاسی هم اجازه حرکت به شما رو نمی‌ده. توان مردم رو می‌گیره.

شناخت نفاق و تاثیر آن در ظهور

منافق یعنی همین که ادعای یک چیزی را می‌کند، وعده‌ی یک چیزی را می‌دهد، پرچم یک چیزی را بلند می‌کند اما در رفتار خود، در عمل خود، در راه خود، ملتزم و پایبند به اون چیز نیست یه چیز دیگه‌ای ، یه راه دیگه‌ای، یه عمل دیگه‌ای، در رفتار و گفتار او حاکم است پس این میشه منافق